Sunday, June 17, 2012

SELAMAT HARI BAPA

Selamat Hari Bapa diucapkan kepada semua bapa-bapa diseluruh dunia...Especially for my Abah, En. Alias Salion.. Saya sangat sayangkan abah saya...saya kagum dengan Abah saya..Segala pengorbanan Abah terhadap keluarga akan saya kenang sampai bila-bila..bila teringat waktu kami dalam kesusahan dulu membuatkan saya rindu pada Abah saya..sesungguhnya apa yang Abah lalui dulu amat pahit untuk ditelan. Namun Abah sentiasa sabar dalam menghadapi dugaan Allah.. Aku tak pernah lihat Abah mengeluh dikala di uji sebegitu.. Pada usia aku ketika itu, aku faham bagaimana perasaan Abah menghadapi pelbagai ujian. Namun aku sebagai anak tak mampu nak berbuat apa-apa. Aku hanya berdoa semoga kami sekeluarga masih teguh. Alhamdulillah berkat kesabaran dan ketabahan Abah, keluarga kami kembali teguh. Abah saya sayang Abah..Maafkan saya sekiranya saya ada kesalahan dengan Abah.. Semoga Abah sentiasa dikurniakan kesihatan yang baik dan panjang umur kerana saya masih perlukan Abah...

Kepada suamiku..Abah kepada Muhammad Hadziq dan Muhammad Darwish we love you so much... Ni lagu Hadziq untuk Abah...:)

"Satu-satu saya sayang Ibu
Dua-Dua saya sayang Abah
Tiga-tiga saya sayang Adik
Satu Dua Tiga Sayang Semuanya"


Gambar dari En. Google

No comments:

Post a Comment