Saturday, September 29, 2012

FACEBOOK PUNYA HAL.......

Hmmm..rajin pulak aku meng "post" hari - hari...hehe..tgh rajinkan... Entry facebook punya hal...nape eh??.. Kegilaan semua staff-staff tempat aku bekerja di seluruh Malaysia..hehe.. Apa nak buatkan..bosan punya pasal inilah jadinya... Setiap hari pasti main la..kalau tak main tak lengkap la hari tu.. Termasuklah aku..sama je..bila malam pejam mata nak tidur boleh terbayang Candy Crush Saga ni..cheeettt....tak patut..tak patut... Siap lawan lagi sapa cepat naik level.. Tapi ok gak main game ni blh menjana minda..nak kena cari strategi jugak tau...hehe..


game kesukaan



Ni lagi satu game pujaan ramai rakan - rakan sekerja aku seluruh Malaysia... Bubble Safari...Tapi game ni aku dah give up sebab asyik kalah je..menci..menci..susah betul nak bagi menang...member sebelah aku dah jauh meninggalkan aku..huhu..xdapat nak kejar dah.. Level 54 tu dah dekat 3bln aku main..tak menang-menang lagi..tipu..tipu..xsuke..xsuke... Buat kawan-kawan yang xmain game tu sorry ye klu dpt request apa2  sb kdg2 bukan aku yg request..Facebook tu yg request kan..hmmm.... 



4 comments: