Friday, September 28, 2012

MAJLIS KHATAM AL-QURAN & MAJLIS CUKUR JAMBUL


Kembali semula untuk berceriter-ceriter...Post hari ni nak ceriter sikit pasal majlis khatam Al-Quran dan majlis berendoi & cukur jambul my baby Darwish.. Sebenarnya majlis khatam Al-Quran untuk aku nak buat masa majlis kahwin aku dulu..tapi xsempat sebab ada pelbagai perkara yang berlaku..masa tu sedih dan terkilan la jugak..xpasal-pasal aku menangis di pagi hari..dah masa mekap nak nikah sembab je muka.. huhu... So tu yang buat masa my abang kahwin 22hb September 2012 hari tu.. Tapi rasa macam majlis aku pulak sebabnya kat papan tanda tu tulis SAIFUL & SITI (abg & k.ipar).... Kebetulan nama aku pun Siti, nama my husband Saiful..hahaha..sebab tu dgr2 suara berbunyi mcm ni "yang mana 1 kahwin?anak yang perempuan tu ke?"..makcik saya dah ada anak dua dah...hehe...






No comments:

Post a Comment