Friday, September 28, 2012

SEMUANYA NAK MUDAH.....

Aku baru beli slow cooker untuk nak masak bubur nasi Darwish..huhu..anak ke-2 baru aku beli..sebabnya anak 1st tok dia yang jaga..Jadinya makan minum dia masa aku kerja aku xambik tahu sangat sebab aku tahu tok dia akan bagi yang terbaikkkk untuk dia..hehe.. Tapi masuk anak ke-2 hantar kat pengasuh kena la sediakan sebelum pegi kerja.. Dengan adanya slow cooker ni memudahkan, menjimat masa dan tenaga.. Pukul 11.30 mlm aku dah prepare untuk buat bubur Darwish..pukul 7.00 pagi dah siap..hehe..senangkan... Sebut pasal mudah ni ada lagi peralatan yang dah memudahkan kerja seharian aku..hehe..aku kecek my husband untuk beli mesin basuh fully automatic... Mesin basuh yang lama masih elok sebenarnya..klu nak tgu rosak aku rasa sampai 3thn lagi xrosak..lagipun itu hadiah daripada MIL & FIL bagi.. Jadinya dah ada dua mesin basuh... Terima kasih my husband ye...

Macam ni la rupa slow cooker aku..yang murah je..

No comments:

Post a Comment